niedziela, 20 lutego 2011

Metamorfoza Nateksana


O gdzie. Twoja dolka bryy... (wtf?) Make-up wygląda jakby ehh no był pomalowany w 3 sekundy bo ty gdzieś się spieszyłaś. Kolczyki nałożone na włosy. Kokarda na końcówce włosów - do niczego nie pasuję. Maskara. Zmieniłam Ci make-up i fryzurkę. Aaa i pieprzyk był w złym miejscu. To tyle pa.; **

Twój strój szczerze to beznadziejny. Zero klasy i woglę. Ja zrobiłam na 1 po trochę wiosennie ale elegancko. Fajnie spódnica współgra z pozostałymi rzeczami. Na 2 po jesteś ty, ale wylansowana na imprezkę. Ten naszyjnik z hb jest zarąbisty i pasuję do stroju eleganckiego ale również do stroju imprezowego. Metamorfoza się podoba? :)*

3 komentarze:

  1. Każdy mi mówi z tym pieprzykiem, że leży gdzie nie trzeba, ale ja chcę być podobna do mnie w realu i ten pieprzyk właśnie się tam znajduje (na ciele, nie dollce).

    OdpowiedzUsuń
  2. aa rozumiem. :)*
    a woglę metamorfoza się podoba?
    Dziękuję,za komentarz.

    OdpowiedzUsuń