sobota, 19 lutego 2011

Metamorfoza Anitka005


Co do twarzy? Osobiście to nie jest mój styl, make up mnie przeraża i woglę. Masz założone tu soczewki ale jak widziałam twój kolor oczu to yy.. Więc staraj się na przyszłość używać jaśniejszych kolorów. Może nie widać ale zrobiłam Ci make-up czarno-biało- fioletowy (który super ze sobą współpracuję). To tyle. Teraz lecimy do ubioru.

Twój strój ładny orgianalny, postawiony na ciemne barwy. Ślicznie. Przeszkadza mi tu ten kapelusz ale cuż. Na 1 po jestem z siebie zadowolona gdyż użyłam tylko spódnicy, koszulki + żakietu + paska a tu coś pięknego. Szyk i elegancja. Na 2 po jesteś ty ale w stylu imprezowym bardziej bym powiedziała. Takim stroje zainspirowała mnie dziewczyna dla której robiłam metamorfozę. I jak ? :)*

2 komentarze:

  1. makijaż mi się nie podoba bo wyglądam trochę jak facet ale ubiór jest extra gratuluje ;)
    Anitka005

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za miłe słowa. I dziękuję,że zajrzałaś i oglądnełaś swoją metamorfozę. ; **

    OdpowiedzUsuń