czwartek, 10 marca 2011

Metamorfoza 0ptymalna (bez kolejki)


Tak, tak i jeszcze raz tak. Bosko i olśniewająco. Widać, że umiesz stworzyć oryginalny make- up a także kochasz to co robisz. Na prawdę brylant. Twoja dolka `po` też jest dość oryginalna. Makijaż pozostawiłam w chłodnych barwach ale jest inaczej. Zmieniłam fryzurkę na krótką a także dodałam nowy kolor fryzurce. Jestem z siebie zadowolona. A teraz przejdziemy do ubioru. ; *

Strój cudowny bardzo mi się podoba podkreśla wszystkie kobiece kształty. Nie mam do niego zastrzeżeń. Ja `po` również zrobiłam w stylu klasycznym ale z kobiecą nutką (jaka jest panterka). Pierwszy strój po jest w stylu klasycznym ale jak napisałam powyżej bardzo kobiecy. Torebka podkreśla całkość. Drugi strój prosty ale z nutką stylu lat 30/50. Mi osobiście twoja metamorfoza bardzo się podoba ale czy wam? Proszę o odpowiedź w komentarzach. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz