sobota, 19 lutego 2011

Metamorfoza magdalenka0854


Hejka. Dzisiaj metamorfoza magdaleny. Droga Madziu twoja dolkaa. Ajć. Sory ale fatalna. Zero jakiego kolwiek pomysłu. Kolczyki czaszki? Brak kosmentyków. Nic nie stworzyłam, bo nie masz ani kosmetyków ani nie jesteś ss przykro mi ale to tyle co do twojej dolki. 

Droga Magdo. Robiłam metamorfozę Ci dawno temu ale jej nie opisałam. A więc dzisiaj opisuję. Twój strój nie zbyt ciekawy. Powiem szczerze trochę odrzucajający. Nie równo nałożone ajć. A więc po jak widzisz nic super nie stworzyłam ale jest  już trochę lepiej. Nie masz żadnych dodatków typu koraliki więc nie ma dobrego efektu. Dla nie ss jest sporo koralików a więc coś wybierz - polecam. Jak metamorfoza się podoba? Starałam się no ale. Widzisz efekt. :)* 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz