niedziela, 27 lutego 2011

Metamorfoza lalunia_7


Hejka. Nie mam za wiele czasu a więc szybko opisuję i zmykam. Droga laluniu twoja dol - dziwna ( nie wiem jak ją opisać). Nie wpadła mi w gust. Soczewki, naszyjnik mało make-up. Trafiłaś w moje czułe punkty hee. Ja oczywiście bo jak inaczej zrobiłam Ci make-up który jest boskii. Do tego śliczna fryzurka i błyszczyk na ustach. Ajć super jest a jak Ci się podoba? : *

Strój bardzo ładny. Oryginalny i postawiony na 2 barwy. Jedynym minusikiem w tym stroju są buty. Do niczego nie pasują. Twoją dolkę zrobiłam bardzo klasycznie a zarazem bardzo seksownie ( hah.) . Buty czarne postawiłam na botki. Do tego torebka która podkreśla całość. Metamorfoza gotowa podoba się? :)*

1 komentarz:

  1. Dziękuję za metamorfozę. A co do make-up'u to jest śliczny! Aha, a doll niech sobie będzie jaka chce.

    OdpowiedzUsuń