poniedziałek, 21 lutego 2011

Metamorfoza kryncieta


Teraz lecimy z twarzą. Fryzurka ładna części ciała jak najbardziej mi pasują. Ale make-up już nie. Za ciemny , nie potrzebny ten błyszczyk. Po twoja dolka ma make-up zimowy bez błyszyka. Fryzurka została - bo jest bardzo ładna teraz lecimy do ubioru. ; *

Twój strój nic do niego nie mam prześliczny. Może jedynym minusem jest to,że rajstopy są nałożone nie równo. To tyle. Na 1 po jesteś w stroju marynarskim - cudoo. A na drugim bardziej klasycznie. Jestem z tej metamorfozy bardzo dumna i uważam, że mi się udała. A co wy na to ? :)*

2 komentarze:

  1. czy ja prosiłam o metamorfoze ?! nie ... -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. tak . Pytałam czy mogę zrobić Ci metamorfozę zgodziłaś się. Nie rozumiem twojego zachowania. Ok sory. :(

    OdpowiedzUsuń